Deze gebruikersaccount status is Goedgekeurd

Hein van Buul is geboren Woenselnaar. Hij heeft bouwkunde gestudeerd aan de Tilburgse HTS en vervolgens een aantal applicaties op het gebied van techniek in de bouw, zoals stedenbouwkundige techniek, geluid, warmte en vochthuishouding in de bouw en betontechnologie. Tot zijn pensioen is Hein sectorhoofd Bouw- en Woningtoezicht van de gemeente Eindhoven geweest. Na zijn pensioen heeft hij vijf jaar in de Eindhovense monumentencommissie gezeten. Momenteel zit Hein in een aantal besturen, zoals de Lionsclub Kempenland, VVN afdeling Eindhoven en de Stichting Bescherming Wederopbouwerfgoed Eindhoven.

• voorzitter en secretaris van de volgende werkgroepen: Overleg met de Stichting Bescherming Wederopbouwerfgoed Eindhoven
  • lid van de volgende werkgroepen: Ruimtelijke kwaliteit, Strijp S en T, Overleg met de gemeente/provincie/Rijk