Deze gebruikersaccount status is Goedgekeurd

Van november 1973 tot 1 januari 2008 was Henk werkzaam als advocaat en procureur, waarvan 8 jaar (1976-1984) bij mrs. van Kemenade en Van der Grinten aan de Willemstraat te Eindhoven en ruim 20 jaar bij advocatenkantoor Van Mierlo te Rosmalen. Hobby's: Voetbalsport. Eerst een aantal jaren als scheidsrechter. Na afkeuring als official in diverse commissies (BoBo). Lid van verdienste van de KNVB. Diverse functies bij EVV (thans) FC Eindhoven. Sinds 1997 secretaris van het stichtingsbestuur. Voorzitter van Psoriasisvereniging Nederland afdeling Noord Brabant & Zeeland.

• voorzitter en secretaris van de volgende werkgroepen: Juridische ondersteuning
  • secretaris van de volgende werkgroepen: Groen
  • lid van de volgende werkgroepen: Overleg met de Klankbordgroep Genneper Parken, Overleg met Trefpunt Groen, Interne communicatie