Boek Van Parktheater tot TU/e

Uit onze notulen:

12 december 2006

Het boek zal op 10 januari om 15.00 uur in het in het Parktheater worden aangeboden. De oplage bedraagt 10.000 stuks; er zijn al 2200 stuks geplaatst.
Naar aanleiding van de wandelroutes in het nieuwe boek komen de bordjes in het Stadswandelpark ter sprake. De stichting zal zich hiervoor inzetten.

31 oktober 2006

J. van Oorschot kondigt aan dat het nieuwe boek ‘Van Parktheater tot TU/e’ op 15 of 16 januari zal worden gepresenteerd. Het boek bevat 5 wandelroutes. In het Stadswandelpark is een bomen- en een beeldenroute uitgestippeld. Het ligt in de bedoeling dat daar bordjes worden geplaatst. Verder wordt de al bekende industrieroute van Tamira Tummers, opgenomen, een monumentenroute door de binnenstad (door F. Spijkers) en een kunstroute op het TU/e-terrein. Het boekje zal € 12,50 gaan kosten. De oplage zal kostendekkend zijn, tenminste 5000 ex.

8 augustus 2006

Dank zij de assistentie van M. van Geest-Kouwenhoven, vader en zoon Hüsken en T. Vossen vordert J. van Oorschot met het nieuwe boek. Na de vakantie komen de laatste loodjes.

6 juni 2006

Studenten van de TU/e hebben gevraagd om in de nieuwe uitgave een nieuw kunstobject (KOE) op te nemen. Die wens was al bekend en daar wordt rekening mee gehouden. De secretaris hoopt bij het geven van de drukorder de zekerheid te hebben dat tenminste een deel van de oplage direct kan worden afgezet.

6 mei 2006

Aan deel 2 wordt gewerkt. Enkele leden werken hieraan mee.

6 februari 2006

J. van Oorschot is begonnen met deel II van cultuurhistorische routes door Eindhoven: ‘Van Parktheater tot TU/e’.

Project: Boek “Van Parktheater tot TU/e”
Adres: n.v.t.
Bouwjaar:
n.v.t.
Probleem:
Onvoldoende kennis bij de EIndhovense burgers over kunst, groen en monumentaal erfgoed in de stad
Doel: We willen de Eindhovense burgers daadwerkelijker betrekken bij kunst, groen en monumentaal erfgoed in de stad
Resultaat: boek is in een grote oplage uitgebracht en geheel uitverkocht. Ook bij de uitgave hebben we voldoende publicitaire aandacht gekregen en het boek heeft daarmee aan onze verwachtingen voldaan.